Wednesday, May 15, 2024

TURA 31 - Takmičenje u rešavanju anagrama

 


U okviru proslave Međunarodnog dana anagrama, organizuje se TURA 31.

Sreda, 15. maj 2024. od 20:00 do 23:00

Četrdeset anagrama na razne teme za tri sata rešavanja. Svi ste pozvani!

Rešenja se šalju na mejl adresu savic2011@gmail.com

Pobeda Zorana Radisavljevića ispred Miloša Karne. Obojica su rešili po 36 anagrama, pa su odlučili detalji. Ilija Đurković je na trećem mestu, sa 25 tačnih rešenja. Hvala svima koji su učestvovali u ovoj ne baš tako brojnoj Turi. Nadam se da su vam se anagrami dopali.



2 comments:

  1. Standardno dopadljivi Nenadovi anagrami, veoma raznovrsno i kvalitetno. Bio sam vrlo umoran (pogotovo što sam gledao i Denver sabajle), ali nekako sam sebe naterao da probam rešiti bar 80% anagrama.

    ReplyDelete
  2. Najviše bodova su dobili "Vanredna odbrana od poplava" (7) i "Lakonski odgovor" (5). I ja bih glasao za ta dva, uz "Stadion 'Sveti Nikola' u Bariju".
    Takmičari su rešili 39 od 40 anagrama, jedino se "Surovikinova linija" pokazala kao neprelazna prepreka.
    Za Fredija smo ranije znali da se zvao Faruk, a sad piše Farok. Priznao sam obe kombinacije koje su se pojavile: Farok Bulsara i Faruk Bolsara. U svakom slučaju, nije uticalo na redosled na tabeli, pa mi je bilo utoliko lakše.
    Miloš Karna tradicionalno osvaja maksimum u bonus poenima, ovaj put za Tkačenka. Bravo još jednom!

    ReplyDelete